21 haftalığım bugün ilk defa tansiyonum düştü.Ne olduğunu anlayamadım birden ayaktaydım birden gözüm karardı kulaklarım çınladı mide bulantısı da vardı yere yığıldım ayakta duramayıp sizler de bu haftalarda oldu mu?Biraz uyuduktan sonra kendime geldim sadece baş ağrısı var bir daha olursa hastaneye gidicem evde yalnızdım o sebepten hastaneye gidemedim.Tansiyon düşmesi yaşayanlar var mı ? Aç filan da değildim