Bebegmibkliyrm Kizlar 6+4 gebeyim. Bugin saat ikide randevum var. Kalp atisini dinlicz. Sizce duya miyim siz ne zman duydunz
Esesli Bebegmibkliyrm ben çok geç duydum Ya. Tam hatırlamıyorum gününü belli postlarda farklı yazıyorumdur ama 8.haftada Alttan duydum kalp atışını