Kızlarrr 9+4 deyim. Mide bulantılarım ve kusmalarım yüzünden folik asit ilacımı alamıyorum. İlk haftalar çok düzenli kullandım. 7. Hafta mide bulantılarım ve kusmalarım başladı ona rağmen alıyordum. Ama şuan hafiflemesine rağmen ilacı aldığım an hemen kusup atıyorum. Böyle bir durum yaşayıp ilacı bırakan varmı?
Doktoruma söyledim 12. Haftaya kadar kullanıcaksın diyor ama 3 gündür alamıyorum. Böyle yaşayıp ilacı bırakıp sorun yaşayan var mı? (prilam dr kullandım hiç faydasını görmedim)