aysegul1414 37 haftalık olduk 2 gündür miğde ağrısı bulantım var yediklerimi cikartiyorum doğum belirtisi olur mu böyle 😞
hilalya aysegul1414 daha o kadar buyumedik biz 17.haftamdayim ama belirti değildir herlde bişey dokunmuş olabilirmi yada normal mide bulantisi
essrakenan aysegul1414 dogum belirtisi mi bilemiyorum ama bi arkadasim da doguma yakin bu haftalarda mide bulantilari yasadigini soylemisti.yada midenizi de usutmus olablrsiniz
FatihBatur aysegul1414 ahhh ahhhh ayni durumdayız 😔😔 36 haftalığım ve bulantı kusma yanma öluyorummmm
Sonay aysegul1414 ben ilk gebeliğimde oyle son haftalarda bikaç kere çıkarmıştım normal diye biliyorum ama tabi sürekli Olmasını bilemem doktora danışmanızda fayda var
MiracAlpinveUmutunAnnesi Arkadaslar benimde bulantim ve yanmam var 33+5 haftaligim bunun sebebi bebislerimiz buyuyo ve midemize baski yaptigi icinmis ben oyle biliyorum ama dogum belirtisi mi onu bilmiyorum
humaninannesi61 aysegul1414 Hamileliğin son zamanlarında baştaki belirtiler tekrar edermiş. Muhtemelen odur🙄
Semanurmurat Bende 27 haftalık hamileyim bende de başladı 1 haftadir bisey yedikten sonra bulantı oluyor 😔