Beyazmelekkk Kızlar ilk gebeliğim . Bugün ilk defa karnımın sağ tarafında bir gerilme gibi desem böyle biseyin varlığını hissettim kendini hissettirdi sanki. Öyle tekme değil tabi ki . Sizce bebek mıdır
Yarenim7 Beyazmelekkk 15+5 ve bende hissediyorum tabiki böyle tekme gibi değil ama nasıl anlatır bilmem ki ama hissediyorum eminim yani 🤗
Pembekar İkinci gebeliğim ve 15+3 teyim hala hissetmiyorum zor bence bağırsak hareketlerini bebek sanıyor olabilirsin canım 🌹
Gullll35 Benim 11. Haftam göbeğimde arada hani denizde ayağına minik balık çarpar geçer ya öyle his oluyor doktoruma da söyledim hissedilebilirmiş kişiden kişiye değişiyor gebeliğimi de ovulasyondan 5 gün sonra hissetmiş biriyim🤣
Beyazmelekkk Bağırsak hareketi değil onu ayırt edebilirim . Daha önce yasamaadigim bir durum ben bebek olduğunu hissediyorum