L183 ne gibi güzel , ben ilk gebeligimde sezeryan oldum eprual di biraz hisediyorsunuz kesigi ama uyusturuldugu icin anlamiyorsunuz yanimda anestezci vardi o bana destekçi oldu yanaklarimi okşadi hic unutmuyorum mide bulantisi oldu bide nefes darligi ama hafif uyku vardiler bide oksijen verdiler kendimi öyle iyi hissediyordum dogum sonra bebegim kuvezdeydi benim surecim biraz zor oldu sonta ciktiktan sonra ciş yaparken yanma oluyordu azicik azicik yapiyordum sonra agri kesici yaparken yatagin kenarina dokunup oyle donuyordum ayaga kalkmam gerektiginde annemden destek aliyordum eliyle, sonra oturma sirasinda 😃 yatagi yukari kaldiriyordum oturuyordum sonra basligi kaldiriyordum yaslaniyordum sonra yavas yavas istedigim pozusyona goturuyordum oyle