nes2009 [url=https://hizliresim.com/AKeps8][img] Teyzeler nub nub dediğimiz tam olarak neresi? Merak ediyorum eviriyom çeviriyom lafı nuba getiriyorum 😂 şu çizdiğim çıkıntı yere mı diyorlar
Gulsen4224 nes2009 bebeğin poposuna paralel ise kız🌸 Yukarıya doğru açılıysa erkek 😇 Senin bebeğin açılı erkek😇💙
Damlae16 Gulsen4224 Allah aşkına bize yine bakar mısın doktorlar kız gibi ama erkekte olabilir bekle diyip duruyor anlayamiyorlar 😔 https://imgyukle.com/i/aUTA8S
nes2009 Gulsen4224 meraktan çıldırıyorum ay sonunda kontrolümüz var sonucu yazarım Allah razı olsun 😇
Baharburcu Gulsen4224 15 Ocak 21 Ocak olarak değişti kuzum çünkü ikili tarama sonucum çıkıp doğum yapacağım doktoruma götüreceğim 19 unda belki yorum yapar ikili tarama test sonucu almaya gittiğimde 😊
Damlae16 Gulsen4224 yaa daha önce kız demiştin ama tam belli değil de demiştin ben de hep erkek gördüm rüyamda inşallah öyledir kız istiyorum ama hislerimde yanilmakta istemiyorum ya inşallah bizim ki tutar tahminin çok teşekkür ederimmmm❤️❤️❤️
Merve50 Gulsen4224 ya canım sana zahmet birde buna bakabilir misin 17 haftalık olduk hâlâ doktorlar bişey demiyor meraktan çatlıcam 😂
nes2009 Gigy 9haftalık henüz teyzesii 🙂 ama sanki biraz iri mi ? Yada yavrum gözüme aslan mı görünüyor 😂😂
Gulsen4224 Baharburcu oyy 21 mi çok var hemencecik geçer de dokturun sonucu söyler inşallah erkek der minik kuşuma 💙😂🤲🏻