Beyzasel Benim de iki gündür başımın arkası kalkacak gibi değil dehşet ağrıyordu, baktım geçmedi ikinci gün de çekmemek için parol içtim bir tane 2 saate düzeldi , inşallah geçer sizinki de hamilelikte sadece parol serbest diye biliyorum ben yine zorda kalmazsam hiç kullanmıyorum