Kinem_Turan Merhaba herkese, 33+5 gebeyim. Doktorum bebeğimin böbreğinde 13mmlik büyüme gördü. Önemli bir şey değil, idrarıda olabilir takip edeceğiz dedi ama yine de içim rahat değil. Bu şekilde yaşayan var mı acaba?
ssnnmmm Kinem_Turan ayrıntılı ultrasonda bebeğiminde sınıra yakın çıkmıştı doktor takip edelim kendiliğinden geçebilir erkek bebeklerde sık görülür dedi 28.haftada normale dönmüştü
Kinem_Turan ssnnmmm detaylı ultrasonda her şey normaldi. Hiçbir şeyi yoktu. Genelde 24.haftadan sonra görülebiliyormuş. Benımde bu haftada görüldü. Umarım haftaya kontrole gittiğimde geçmiş olur çok huzursuzum
ssnnmmm Kinem_Turan normale dönünce doktor herhalde idrarını yapmamıştı o an o zamanda büyük çıkar bizi yanıltabilir dedi diye hatırlıyorum ama yanlış yönlendirmeyeyim yinede içinizi ferah tutun