Ebruyavuz0 kız yok yaa düşürme içine kurt pozitif ol her zaman gelecekmiş gibi düşünürsen erken gelir bende de var aynı durum 34 hafta oldum doktor daha bugün sıkıntı yok dedi suyu muyu iyi yolları kapalı sızıntı yok falan 😇 az 37yi geçsin hele bu bebek ağlaması emzirme olmayan günlerin tadını çıkar yat aşşa 😅