MeryB canım bende 29 haftadan beri suyumun azlığıyla savaşıyorum özeldeki doktorum sen kesinlikle normal doğum yapamazsın 34 haftalık olunca gel sezeryan yapalım dedi küvezde kalacaktı bebeğim sonra sağlık ocağında takibimi yapan hemşire bu doktora yönlendirdi riskli gebelik bölğmündeki şuan 38 haftalığız perşembe günü yatışım yapılacak ve normal doğum denenecek ve en balından beri hiç sezeryan lafı geçmedi ısrarla söylememe rağmen en son çare sezeryana alırız dedi