Kızlar ben açlık idrarımda negatif çıkınca hastaneye çıktım çok fazla bulantı ve kusma vardı bugün biraz bir şeyler yiyebildim hastanede yattığım zamanlar bile kusuyordum bugün kusmadım 8 haftalığım acaba artık biticek mi kabus gibi yaşadıklarım yemek yiyememek aç gezmek biter mi dersiniz bugün iyi hissettim baya