Kızlar e nabıza yansıyan ikili tarama testi sonucum ;
serbest beta hcg :101
ppap-a : 2.02
referans aralıklarını yazmamış e nabızda. Ama değerler normal yazıyor. bugün ense kalınlığı ölçüldü 3.1 mm çıktı. Sizce değerler nasıl cuma günü gidicem doktora cumaya kadar zor bekliycem yorumlarınızı bekliyorum☺️