Çarpıntı problemi yaşayıp ve Nabzı sürekli yüksek olan varmı 🤔 bu durumun üstesinden gelemiyorum
Sürekli yüksek nabız oturuyorum 130.140
Ayakda daha yüksek.
Aklıma getirmemek icin elimden geleni yapıyorum ama atamıyorum kafamdan.
Ritm bozuklugu var biliyorum kardiyoloji öyle demisti ama ilac almadm mecbur kalmadikca alma demisti. Cogu postta gördüm cogu hamile bizdede var demisti acaba gebelikte normal olan bir durum mu ben mi çok abartıyorum anlam veremedim. Sürekli yüksek nabız 🤔