Hakikitosunpasa ZehrasMom yok ya ben ölürüm daha cok var Doğuma sabun hap krem vs kullanan arkadaşlar olmuş
Minikosman Hakikitosunpasa benim ilk gebeliğim de olmuştu hamilelik kolestazi olmuş olabilirsin ben son haftalarda geçirdim uyuyamaz oturur ağlardım kasintidan en sonunda kendimi cildiye de buldum hamile olduğum için bişey yapamam ama bebeği etkilemeyecek ve seni rahatlatacak bı losyon verelim demişti beyaz bı karışım yaptı eczaneci ama önemli bişey kaşıntı istersen araştır hamilelik kolestazi olabilir geçmiş olsun Allah yardımcın olsun çok zor
Hakikitosunpasa Minikosman sağol canım benimde doktor randevum yarın onu bekliyorum cildiyeye de gidicem karışım rahatlatmışmıydı seni
Hakikitosunpasa Minikosman benimde öyle oluyor ama Tutku’ya dikkat ettim kasıntı azaldı sanırım o yüzden oldu doktor krem verdi inşallah işe yarar berbat bişey ya
Gizemtylnnnn Benimde elimde vardı doktor kan idrar testi yeniledi bişey çıkamadı kuruluktan olur bebek yağı sür dedi ama şuan benim ellerim çok uyuşuyo yattığım an uyuyşuyor 😒 30 haftalık olduk
Hakikitosunpasa Gizemtylnnnn uyuşma oluyor ya cok fena bendede oluyordu kasıntı daha fena gerçekten heryeri kanıyor insanın kimsenin basına gelmesin ya cok fenayım