Ovulasyon testi kullanan arkadaşlarım stres oluşturduğunu söylüyorlar ,kullanmamam yönünde tavsiyeleri var.
Yumurtlama gününü çok güzel tayin eden arkadaşlar var. Nasıl anlıyorsunuz , bize de tüyo verir misiniz :)
Son bir şey, gün aşırı ilişki ile yumurtlama takibine gerek yok dimi ?