Merhaba güzel anneler, ben 29 haftalık oldum ve ilk gebeliğim. Şimdiden bi doğum planları yapıyorum ve normal doğum istiyorum doğum sürecimde de eşimi yanımda istiyorum. Şu pandemi döneminde doğuran anneler eşlerinizin Doğuma katılmasını kabul ettiler mi acaba? (Bu arada Özel Hayat hastanesine gidiyorum) şimdiden teşekkür ederiiimm🤍🌸