Kızlar selam ben 8+5 hamileyim en son doktora kalp atışını duymaya gittik duyduk cok şükür ama simdi 4 hafta sonra doktora gidicez ve ben acaba sağlıklımıdır bisey olmusmudur diye sürekli kendimi yiyorum ve bekleyemiyorum bu konuda yalnızmıyım merak ediyorum