Hifask44 büyük ultrasona girdim öyle birsey çıkmıyor gayet iyi durumda neden doktor böyle demiş ki evet boyu çok uzun bir bebek değil 49 50 cm arası doğar ırsi sanırım dedi bende ailemde uzun yok en uzun kız kardeşim dedim hep kissayiz dedim eşim 1.77cm ben 1.63 yani iri uzun değiliz ikimiz de ideal boyumuz doktor ısrarla 3hafta ayağı gri diyor napacagiz diyorum beklicez görücez diyor cucemi down sendromumu var diyorum doğunca göreceğiz artık bilemem diyor büyük ultrasona girdim deki doktor cüce olsa tüm olcum de sorun çıkardı down olsa burun ve enseden bilirdik içini rahat tut birseyi yok dedi ama doktora deyince seni niye kandırım ben gerçeği derim doğunca neden demediniz gerçekleri doktor hanım demezmisiniz işte bende diyorum ya ırsi diye boyu kıssa yada bir anomali vardır dedi kafamı allak bullak etti