GamzeYlmaznan Kızlar merhaba , Bebek odasını kaçıncı hafta almaya başlamak lazım Mobilyalarını falan?
NaimeYilmaz GamzeYlmaznan 30da falan aldım 34te herseyı hazır ne gec ne erken 30.haftalar tam zamanları bence
Nihanozturk GamzeYlmaznan 25.haftalarda alıp hazırlamaya baslamıstım odasını 30da esyalarını yıkadım nolur nolmaz diye cantamızıda 32de tam olarak hazırladık.Suan rahatca bekliyorum 37.haftadayım🙃 bi süre sonra insan daha cok yoruluyo cok gece bırakmak anlamsız bence
Zeynep3535 GamzeYlmaznan Ben 15.haftada hazır ettim odasını şimdi içlerini dolduruyorum küçük küçük ama tabiki ilk 6ay yanımda yatıcak 🤗😊❤
GamzeYlmaznan Bende 27+3 üm odası İçin mobilya baktık bir kaç gündür kafamızda oluştu mobilya ama henüz alıp almamakta karar veremedim. Erken mi değil mi bilemedim