Merhabalar 🌸
34 haftalık hamileyim, az önce lavaboda yoğun yumurta akı şeklinde jöle gibi bir topak akıntı geldi elime.
ikinci hamileliğim fakat ilki planlı başlatılmıştı, hep sancımı da sedyede çektiğim için nişanım nasıl geldi neye benziyordu bilmiyorum. Az önce gelen şey nişan olabilir mi diye düşündüm. İçerisinde hiç kan veya kahverengi bişey yoktu. Şeffaf jöle gibiydi ceviz büyüklüğünde birşeydi.
Birde bu haftaya kadar cinselliğimiz hep korumalı devam etti, ilk kez dün gece korumasız oldu. Acaba o yüzden mi böyle bir akıntı oldu. Mutlaka doktora randevu alıp gideceğim ama sizlerdende yorum bekliyorum 🗣