1hamis1bebis Merhaba guzel anneler simdi doktor kontrolunden ciktik. 28+5 haftaligiz suyunda biraz azalma var dedi kilo alimi yavas dedi doktorumuz. Tabikide benim moral bozuldu. Coraspin 100 mg baslayalim dedi icen var mi aramizda bu haftalarda? Birde bol istiharat dedi hareketi kisitlayalim dedi. Bu durumlari yasayan varmi? 😪
AyseguLena 1hamis1bebis merhaba canım içtiğin ilacı ben kullanıyorum ama o kan sulandırıcı için kullanılan bir şey anlamadım neden vermiş sana 🤷🏻♀️
G92 1hamis1bebis belki de bebeğe yeterli düzeyde kan gitmiyor , kan sulanınca daha iyi beslenir diye vermiştir
Suzii-90 1hamis1bebis coraspin ve igne kullanıyorum canim coraspini 32.haftada kesicez şuan 21.haftadayiz
Af_dmr 1hamis1bebis ben kullandım fakat 32 de en fazla 34 te biraktiriliyor çünkü kalbe giden bir yerde sorun çıkarıyormuş. Kan akışını güzel sağlamak için vermiştir. Önlem amaclı. Doktorunuza güvenin.
G92 Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum 1 adetten , kan sulandırma için , 36 haftaya kadar devam dedi doktorum
Limonumm Benim doktorum da corasprin kullaniyodum 1.ayimda 3.ayda birakacaz dedi burda okuduğum kadar herkes 35. 36.ya kullanıyor benim doktorum niye 3.ayda birak dedi olabilir
Gizmolata Limonumm evet bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum 36. Aya kadar kullanıcaz dedi benimde doktorum
Minisannesi2904 1hamis1bebis ben gebeliğin başından beri içiyorum cnm 35 haftalığım doktor her ihtimale karşı vermişti
G92 Af_dmr Aralık sonu gittiğimde sordum, 36 aya kadar , normal doğum gözüküyor dedi, sezeryan olursa daha erkenden kesmek lazımmış diye anladım . İki düşüğün vaat belki o yüzden 36 haftaya kadar dedi bilemedim
Deletedmom27 1hamis1bebis ben rahim damarımda çentikten dolayı kızımda kullandım damarlardaki kan akımı düzelsin diye 33+2 ye kadar ilerleyebildik 27 haftaya uyumlu doğdu..2.gebeliğim şimdi yine kullanıyorum çentikten dolayı bakalım bu kez nolur🤷🏻♀️Sende de gelişimi yavaş demiş ya kan akımını hızlandırsın beslenmesi düzelsin diye vermiştir..sana ne için verdiğini açıklaması lazımdı
Limonumm Gizmolata 36.ay yani 36.hafta mi 3.aya kadar mi ve niçin 3.ayaa kadar kullanacaksiniz sordunuz mu
monaroza 1hamis1bebis Ben 12. haftada başlatıp 32 ye kadar içtim damar direnci riski vardı bebeğim daha iyi beslensin diye vermişti sizinde öyledir muhtemelen
sherlock_anne 1hamis1bebis benim ilk bebeğim anne karnında gelişim geriliği yaşadı. Boy ve kilo olarak 4 hafta ufak doğdu. Bu bebeğimde coraspini 6. Haftadan itibaren kullanıyorum. Tedbir amaclı başlandı. Bebeğe daha fazla kan gitsin beslensin ilk bebek gibi gelişim geriliği olmasın diye
Gizmolata Limonumm yanlış yazmışım filler gibi 2 senede doğurucam 😂 ben daha önce iki düşük yapmıştım nedeni belirsiz, pıhtılaşma ihtimaline karşı başladık, bebeğede anneyede bir zararı yok önlem amaçlı tamamen.