Kızlar iyi aksamlar herkese benim 2. Gebeliğim 7 haftalığız oğluma hamileyken 2 hafta hastanede yattım 15 günde 10 kg verdiğim için doktor yatış yaptı ve vitamin serumlarına başladılar dayanamadım a çıktım hastaneden evde 15 gun ölü gibi yardım resmen 2 gun once doktorumuza kontrole gittik mide bulantılarımın olduğunu falan söyledim allah razı olsun bi ilaç yazdı 2 gündür ne kusma ne iştahsızlık ne mide bulantısı kalmadı istiyorum ki sizlerde kullanın ve bana dua edin yavrumu sağ sağlim kucağıma alayım (düşük riskim var ) ilacın adı zofer devlet karşılamıyor 68 tl falan fiyatı isteyene resmini atabilirim kutunun