Arkadaşlar yakın bir arkadaşım için soruyorum ..eşinde spermlerde şekil bozukluğu çıkmış doktor direk tüp bebek demiş.yaslari da var.moralleri alt üst.kocaeliye yabancılar iyi bir doktor tanıdığı olan var mı tüp bebek için ..tedaviye başlayacaklar.sizlere sormak istedim.