Merhaba kızlar
dün rutin kontrolüme gittim 29+5 haftalığım. bir ay önce gittiğimde bebeğimde bir haftalık Fl kısalığı vardı. yani bilenler bilir FL dedikleri femur kemiği yani bacakdaki üst kemik. doktor bir haftalık geriliğin önemli olmadığını söylemişti geçen ay toplar demişti. ve bir ay sonra dün kontrole gittiğimde bu bir haftalık geriliğin iki haftaya çıktığını gördük bu arada 29+5 teyim. fl 28+1 e uyumlu çıkıyor. Bunlar haricinde dörtlü testimi yaptırmıştım az riskli çıktı detaylı ultrasonunu yaptırdım hiçbir sorun yoktu. ama Fl kısalığı bir haftadan iki haftaya çıkmış. doktor bir perinatoloğa yani riskli gebelik uzmanına görünmemi istedi. doktordan çıkınca içim rahat etmedi hemen yakınlarda bir hastaneye başka bir doktora gittim. durumu anlattım bir de sizin makinanızla ölçtürmek istiyorum dedim bir de sizin yorumunuzu almak istiyorum dedim. doktor ölçtü hem de 3 kez ve geriliğin sadece altı gün olduğunu söyledi. yani bebeğimin femur kemiği yarım saat aralıklarla iki farklı doktor tarafından ölçüldü . Bir tanesi geriliğin 15 gün olduğunu söylerken ve önemli bir fark olabileceğini söylerken, diğeri altı gün olduğunu söyledi ve hiçbir şey olmadığını bebeğimin kafa içi organlarının çok iyi olduğunu iç organların çok iyi olduğunu herhangi bir sorun olmadığını düşündüğünü ama illaki içimin rahat etmesini istiyorsam perinatoloğa gidebileceğimi söyledi. içime biraz su Serpti siz olsanız ne yapardınız 750 TL verip bir Perinatoloji görünür müydünüz sorun sadece parada değil stres sıkıntı bir yandan. doktorlar arası farkın cihazlar arası Farkın sebebi ne olabilir kime inanılan yani. ben en başından beri ikinci gittiğim doktorun takibinde olsam demekki bana hiçbir olumsuz bir şey söylemeyecekti . yalnızca altı gün gerilik olduğunu ve sorun olmayacağını söyleyip evime yollayacaktı ama şu an kendi doktorum her şey olabilir mutlaka incelenmeli diyor fark büyümüş diyor kafayı yicem ne yapmalıyım