Serap77 kürtaj işlemi çok sıkıntılı bir işlem değil aslında bebek çok küçükken inşallah gerek kalmaz ama olacak olursanız uyutmalarini isteyin sadece 😊 ben ayni gün eve gitmek istemiştim taburcu ettiler. Ailem gelip yardımcı oldu bir süre hem psikolojik hem de fizyolojik olarak iyi gelmişti. Şimdi çok şükür 4 aylık hamileyim. Siz de rahat olun. Ama kontrole de gidin.