Kızlar sabah işe giderken karanlıkda cukuru görmedim ve yere kapaklandım 29+6 haftalık gebeyım ayagımda cok ince bi kırık olmus. 7. Haftamda da sol ayagımı kırmıstım. Her ihtimale karsı bebeğimide kontrol ettırdım doktoruma şükür bir sıkıntı yoktu. Fakat benım hep bi kılo takıntım var kendım cok kılo alamadım 5 kılo civarı aldım. Böyle olunca bebek hep zayıf olucak zayıf kalıcak korkularım basladı eşim asker ve tayın olcaz doğumdan 3 ay sonra bakamam diye korkuyorum. Suan kılomuz 1460 gram olmus. Asla kılo kıyaslaması yapmam diğer bebişlerle önemli olan saglıklı dogması fakat bebegının kılosu güzel olan annelerden de nacizhane tavsiyesını beklerım. Ayagımı falan unuttum derdim kıloda 🥺