masallarin kizlar gece kalcamdan bacagima cok wurdu sizlama tarzi bir agri ve yururkende zorlaniyorum yasayanlar warmi aranizda
Mavi87 masallarin magnezyum kullanıyormusun canım. Genelde magnezyum eksikliğinden olırmuş. Doktoruna söyle verecektir..
Zeynebi35 masallarin benim de çok vardı ilk başlarda şimdi daha şiddetli oldu ağrılarım kasik ağrısi çok cook 😏
masallarin Mavi87 yok cnm kullanmiyrm doktor demir ve diger takwiyelere 12. ci haftadan sora bakariz demisti randevum isllh sali gunu acaba simdiden sorsammi gidincemi sorarim
masallarin Mavi87 birde internetde bu haftalarda rahim iyixe buyudugunden kalca bolgesindeki kaslarin gerilebilecegni ws okudum sizce smdiden sormalimiyim doktora beklemeliyim saliyi
Beyzan masallarin bu çok yaygın daha çok önce çok başlık açıldı bende de oluyordu 10. Haftadan sonra sol kalcamda topal yürüyordum resmen ama simdi 14 haftalık olduk gayet iyiyim sadece Cok Ayakta durunca ağrıyor belim kalcam
Mavi87 masallarin canım ben 10+3üm bana doktorum 2 tane sade soda iç magnezyum dedi. Kemik ağrısı azalıyormuş. Sen soda iç , doktorun telefonu varsa bir sor istersen için rahat eder. Benim ağrım olmuyor buarada