Dilara1903 16+3 haftalık hamileyim. Bugün iki kez bakıldı ama cinsiyetini öğrenemedik. Var mı hala öğrenemeyen annelerimiz:)
Acemi_anne04 Dilara1903 ben 20 haftalıgım daha öğrenemedim yarın detaylı ultrasonum var hayırlısıyla öğrenicem inşallah😊
oznuripek Dilara1903 Dilara1903 ben 16.haftaya dün girdim sadece bir kez açtı kız gibi dedi ama bir sonraki gelişte netleştirelim dedi :)
Zhrblt Dilara1903 bende 16 + 6 da felan gitmiştim doktor naptıysa bi dönmedi öylece durdu durdu hiç göstermek istemedi 😅 sonra acilde öğrendik sabah 4 5 gibi kız dediler 😅
Kbrarz Dilara1903 13 haftalikken erkek gibi dedi 16 haftalikken gittim bu seferde kiz gibi dedi hala netlesen birsey yok 😊😫
Dilekku1 Ben 12 haftalık ama net bişey söylemedi erkeğe benzettim kizda olabilir erkekde olabilir dedi 14. Haftada gel dedi bakalim 😁
Dilara1903 Ben 13.haftada gittiğimde de göstermedi, bu gidişimde de göstermedi. Pozisyon uygun değil, araya kordon giriyor, bacaklarını kapatıyor… gibi şeyler söylüyor doktorumuz. Öğrenmemizi istemiyor resmen
Nisan30 Dilara1903 kordon arada olunca gerçekten hiç belli olmuyor geçen hafta bizimde öyleydi resmen kordonu sıkıştırdı araya ve bırakmadı yarın tekrar gitcem bakalım ne olacak
Dilara1903 oznuripek en azından açmış 😂 ben ikidir gidiyorum ve yürüyüş yapıp tekrar baktırıyorum bana mısın demiyor😂
Kbrarz Dilara1903 aynen oyle beni sinir edende bu kiz erkek farketmiyo saglikla gelsin evlatlarimiz ama varsayimla konuyo ya hic bisi deme anlasilmiyo gostermiyo de net emin olana kadar
Zhrblt Dilara1903 aynen aynı zamanda klasik bi teoriyi çürütebiliyo da şu: çikolata yiyip git bi sürü yedim yedim ığranmadı bile 😀😀
Dilara1903 Nisan30 ben de haftaya bi daha gideceğim. Yine göstermezse ayrıntılı ultrasonu bekleyeceğim artık