Asli1453 Bugün test yapmış cok silik çizgi var diyor 10 senelik evli bebegi olmuyor adetine 1 gün kala yapmış testi silik çizgi cıkıp hamile kalan varmı
Miroley Ben tam regl günümde öğrendim silik çizgi ile ve şuan 37 haftalık hamileyim 😇🥰 inşallah vardır bebiş arkadaşınızda da 🐣🐣
Asli1453 LamiyaCetinkaya canım 10 senedir aynı şeyi yaşayınca umutlanmakta istemiyor adetim gecerse yaptırım diyor
twoboys05 Mommy2b yok kız benim iki hamileliğimde de kopkoyuydu o döllenme ile alakalı erkense koyu çıkıyo geç döllenmeyse silik çıkıyor
Sedagb Asli1453 benim adetim gecikince ben test yapmıştım ara ara ilk iki test negatif çıkmıştı. 15. günde silik çizgi çıktı hemen kan testi verdim sonra. Geç döllenme olmuş. Şu an 26+2 olduk.
Almla Sedagb kuzum benmde son adetm 21 kasım Aralık da olmadm henüz test yaptım negatif doktora gittim rahim duvarın kalınlaşmış dedı ya adet ya gebelik dedı ilaç falan hiç birsey vermedi
Sedagb Almla benim adetim 15 gün gecikten sonra belli oldu. O zamanda idrar testim silik çıktı kan verdim hemen betam 204 çıkmıştı. Öğrendikten 2 hafta sonra doktor kontrolünde doktor geç döllenme olmuş dedi ama bebeği de gördük kalp atışınıda duymuştuk.
Almla Sedagb suan benm adetim de gectı sol kasıgım da ara ara batmalar oluyo test yaptım negatif inşallah geç döllenmedr ya bu arada hayrlı olsn canm rabbim hayırlısı ıle sağ salım kucağına almayı nasip etsin dualarına talibim
Sedagb Almla Rabbim sanada nasip etsin canım🤲🏻 Benim o 15 gün boyunca hep adet olacakmış gibi ağrım oldu ve öğrenmeden önce yaptığım 2 test negatif çıkmıştı. İnşallah seninde güzel haberlerini alırız🌸🌸🌸
Almla Sedagb inşallah kuzum ya adet olacak musım gibi bnde göğsümde acı var ara ara bel ve kasıklarm da batışlar oluyo