Kızlar merhaba ben 1 hafta klomen kullandım günde 3 tane bıttı bugün muayene gıttım doktor baktı ve sol tarafta kist var dedı polıp varmış bır tane küçük ve 2 3 tane yumurtan var dedı cuma günü tekrar bakacak bıde enfeksıyonum ıcın cleocin bır krem verdı 7 gün kullanacam sunu demek ıatıyorum yumurtalıklarım 2 3 tane olması ıyı mı bılenın fıkırlerını alabılır mıyım