Damlae16 Babytmr inşallah öyledir ya ben de hep öyle hissettim doktorlar da tam bir şey söylemiyor ❤️❤️
Recepsehri Gulsen4224 yaaaaa😘😘😘 inşallah bir kızım var birde oğlum olsa bize yeter Allah her kese her iki meyveyi tattirmayi nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
Recepsehri Gulsen4224 https://imgyukle.com/i/aW3Uqf https://imgyukle.com/i/aW3W7G Buda vajina ultroson görüntusu 8 haftalık
Gulsen4224 Recepsehri amin cnm inşallah rabbim olmayandan nasip etsin cümlemize sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim ögrenince bekliyorum 😍🤲🏻🌸
ea190419 Gulsen4224 Gulsen4224 benimkinede bakarmısınız 9+2 burda doktorumuz 12 haftalık vermedi şuan 14+4 çok merak ediyorum
busbusssss Gulsen4224 kimisi keseye göre yorum yapıyor fasulye gibiyse erkek yuvarlaksa kız. Veya sağda yerleştiyse kız solda yerleştiyse erkek diye. Doğru mu bu sizce?