Ozgeyuce46 canım yazdımya, testte koyu çizgiyi gördükten hemen sonraki gün çatlama oluyor. Senin ya geçmiş, yada gelecek. Ama bence sen bir sonraki adetinde tekrar test yap ama hergün. Bir gün test yapmakla anlayamazsın. O silik çizgi herzaman çıkıyor o yanıltmasın seni. Önemli olan iki koyu çizgi olması ve ertesi gün siliğe dönüşmesi. O günü yakalaman lazım