Kızlar merhaba biz 22. Haftamızın sonlarındayız.. üç gündür evdeydim gerçi çok iş yapmadım hep uzanarak tv felan seyrettim sabah öğle akşam hareketlerini hissettim bugün işe gittim hanfendi sanki daha az hareket etti hatta hiç etmedi gibi bir tek eve geldiğim gibi çikolata yedim uzandım orda hareket hissettim. Gün içinde işte de çok hareket etmedim gerçi ama yine de bir şüphe almadı değil içimi. Bu aylarda normal mi böyle düzensiz hareketler ?