Saliha6018 Kızlar merhaba 9+4 haftalık gebeyim sürekli kusuyorum su bile içsem çıkarıyorum midem sürekli yanıyor yediklerimi saatler geçtiği halde hazmedemiyorum su içerken boğazımdan aşagıya yavaş yavaş iniyor hissediyorum sebebi ne olabilir sizce ?
Melosss_4433 Saliha6018 12. Haftaya kadar normal diyorlar doktorlar ekşi elma tuzlu kraker ye rahatlatıyor ben 14. Haftaya kadar çektim çok zor
Saliha6018 Selbal yaa geçmiş olsun sizin artık yaklaşmış büyük ihtimalle sizin ki saçlanmadan dolayıdır gaviskon iyi geliyor diyorlar birde süt için iyi gelir derler
Selbal Saliha6018 evet ılık süt içiyorum ama yine de geçmiyo malesef. Bal tüketiyorum bazen onu da önermişlerdi. Doktorum o ilacı yazdı zaten ama dayanmaya çalışıyorum sonuçta ilaç çok kullanmak istemiyorum