Merveakbb Fundadoruk Bugün bende pek hissetmiyom canim 27+4 sabah normalde çok hareketli olur gün içinded3 hareketi iydi bugun hiç hareket etmiyo kendimi yormadimda sürekli kasiliyo bi tarafta ama😔
Kardelen_nm Fundadoruk inşallah bir sıkıntı yoktur ama hala hareket etmediyse bi doktora gidin ama benşm bebeğimde bazen iki gün haraket etmiyor ama allahtan birşey olmadı
Nilasyamom Fundadoruk bebek sürekli hareket edecek diye bişy yok ki kuzum ya. Sabah bi doktora git madem içini rahatlat . Olmadı çikolata falan ye
Fundadoruk Kızlar dün gece acile gittim Bi sıkıntı yok bazen böyle olabiliyorlar mış teşekkür ederim hepinize