Bugün kontrolüm vardı 39+3 üm bebeğin suyu azalmış dedi Nst de sancım 20-30 çıktı bebek iyice başını kanala doğru getirmiş sezeryan yapmak istemiyorum dedi ama kordonu da boynunda düğüm olmamış orda duruyor normal Doğuma engel değil dedi açılmam da yok 40 +0 da yani Pazartesi sabah erkenden gel normal Doğum için suni sancı verelim dedi o zamana kadar kendi sancın gelmesi için uğraş dedi varmı böyle suni sancıyla Doğum yapan