KubilayGizemzkan Elf46 canım o zamanda olması normal büyük ihtimalle gazın vardır şade soda iç çok iyi geliyor 🤰🏻😇
CananOnay Bende 2 aylığım arada benimde ağrıyor ama uzun süreli ve dayanılamayacak bi ağrı olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum yinede doktorunuza söyleyin içiniz rahat eder 😊
SedAbdurrahmanBeyter Bebek yerleştiği için yani sana tutunduğu için ağrı yapıyo olabilir bide gaz sancısı olabilir benim de ilk üç ay öyle olmuştu allahtan şuan geçti inşallah seninde tez zamanda geçer ☺🙏🏻
SedAbdurrahmanBeyter Ayaklarımı yüksek minderlerin üstüne koydum uzandım öyle bağırsaklar harekete geçti rahatladım canm sende deneyebilirsiniz istersen belki faydasını görürsün ☺