Aslanlarim Canım bende doğumdan 2 hafta öncesinden panik atak yaşamaya başlamıştım nefes alamıyordum duvarlar üstüme geliyordu sanki ölcekmişim gibi geliyordu Eşim gece bile olsa beni dışarı hava almaya çıkarıyordu çünkü elim ayağım titriyor Kollarım ve çenem tutuluyordu evde hiç duramıyordum ama doğuma girdiğim gün o kadar rahatlamıştım Ki herşey biranda bitmişti ☺️doktorum doğumdan önce nefes egzersizleri ve yoga yap demişti ama oda işe yaramamıştı🤷♀️ Balkona çık temiz hava da bol bol nefes al ,sevdiklerinle arayıp uzun uzun konuş kendine hobiler bul canım en çok onlar işe yarıyor bide asla instada doğum videoları Falan izleme benim doktorum bana çok kızmıştı senin zihnin çok gereksiz bilgiyle dolmuş bunlar korkmana sebep olmuş doğum hakkında hiçbirşeyi araştırma demişti 🤷♀️