[silindi] Çok korkuyorum, başka hiçbir belirti yok ancak regl zamanındaki o şiddetli ağrıyı yaşıyorum. Rahim kısalığım da var. Benzer durumu yaşayan var mı?
sukran97 [silindi] canım bende 24+1 ikiz gebeyim bugün benimde var neden anlamadım arada yokluyor birde karnımın içi acıyor sanki anlamadım neden 🤷♀️
Kbraozkn 22+2 haftalığım bende bende de oluyor kasılma ve uygulamada bu şekilde yazıyor aynı zamanda https://imgyukle.com/i/a2i7MQ tabi çok şiddetliyse bi doktora git derim
[silindi] Kbraozkn canım olabilir valla, düzenli değil benim ağrım, azaldı gibi de sanki. Teşekkür ederim çokkk 🙏
[silindi] sukran97 oyyy ikizler, ikiz lokumlar. Gaz da çok, tuvalete de çıkamıyorum. Bu aralar bebek de hızlı büyüyormuş ondan mı acaba diyorum
sukran97 [silindi] olabilir gaz problemi bende de çok o tetikliyor olabilir hayırlısıyla doğuraydık bi😂🥰🤲