Ben de bugün ilk defa hissettim. 13+4 üm. Karnimin alt tarafinda pıt pıt diye attı cok degisik güzel bir duyguydu. Hatta ben emin olamadim gaz falandir dedim ama cevremdeki tum annelere sordum bu haftalarda oluyor dediler,bebekmis yani:)bugune kadar oyle bir sey yasamamistim gazdan cok farkli ve onu hissedebiliyor insan🥰 kalbim de pır pır oldu🥰