Merhaba kızlar.bi dogum hikayeside benden.normal dogumum 13 haziran gözüküyordu biz 6hazirana sezaryen için günümüzü almıştık.oğlumun dogum tarihi sözde 6.6.2018 olcaktı 😂😂 ama bu cumartesi yani 26 haziranda sürpriz yaptı küçük bey.sabah 7de yataktan kendimdeki ıslaklıgı hissederek uyandım.tabi ilk gebelik acemilik altımı ıslattım sandım 🙄 çamaşırı değiştim tekrar yattım ama baktım sızıntı şeklinde sürekli geliyo.eşimi uyandırdım dedim ben ya çişimi tutamıyorum yada suyum geliyo 😂 doktorumuzu arayıp hastaneye gittik bu arada su şiddetlendi .muayene oldum ama hala umudum var kendimi kandırıyorum suyum gelmemiştir diye🙄 doktorum bakar bakmaz seni hemen sezaryena alalım dedi çok kötü oldum hazır değilim dedim ama yapacak bişe yoktu🤦♀️ Yatışım yapıldı hastaneye testlerim yapıldı hemen öğleden sonra dogurcam fotoğraf çekimi için özel gecelik sabahlık taç terlik kapı süsü bisürü şey şipariş etmiştim ama tabi zamanlama böyle olunca hiç biri olmadı 😑 hatta fotoğrafcım bile gelemedi son anda netten başlasını buldum Bari bebeğimin güzel fotoları olsun dedim.öğleden sonra epidural sezaryenla bebeğime kavuştum babasıda girdi doguma çok tuhaf bi duygu korku heyecan mutluluk hepsi bi arada Allahım isteyen herkese yaşatsın 🙏 biz bugün 2 kişi çıktıgımız evimize 3 kişi döndük darısı başınıza ❤❤