Benimde kanal tedavisi yapılması gereken dişim var ama gebelik yüzünden röntgen alınamayacağı için 4.aya kadar hiçbirşey yapılamayacagını söyledi diş hekimi; 4.ayda da kadın doğum doktorunun vereceği onayla ,sadece sinirleri öldürüp kalanını doğumdan sonraya bırakırlarmış..