Elif788 doktorların bilgisi dahilinde hastanelerde düşük iğnesi vuruyorlar daha önce bir düşük yaşadım ve kanamam olsa bile dahi o iğneyi vurdular bi hafta içinde hem düştü hemde temizlendi kürtaja gerek kalmadı tabi bunu doktoruna danışmalısın o uygun görmeli Allah en yakın zaman da bir bebek nasip etsin inşallah