Merhaba herkese, bugün tahlil yaptırdım ve tsh hormonum 5.66 çıktı. Normalde en yüksek 4.2 olması gerekiyormuş. Benim gibi başta yükseklik yaşayıp değeri normale dönen var mı? Ve bebeğinizde bir sıkıntı oldu mu? İnternette bebekte zeka geriliği olabilir yazıyor o kadar çok moralim bozuldu ki..