Hamileliğimin 10. Haftasına kadar lekelenmeli geçti ama herhangi bi kanama alanı veya bi sıkıntı çıkmamıştı çok şükür Progestan alıyorum hala devam ediyorum şuan 23. Haftamızı dolduruyoruz 22. Haftamda kahve leke geldi çok az 2 gün sonra kesildi tabi hemen doktoruma yazdım görünce kontrole gittik herhangi bi sorun yok bebeğimin hareketlerini hissediyorum zaten çok şükür plesantada sorun tok rahim ağzında açılmada yok dedi gebelikte sebepsiz lekenmeler olabilir dedi ilişki sonrası yorulmada falanda olabilir dedi ama ilişki olmamıştı zaten başına gelen var mı hala bi panik modundayım 🤷🏻♀️