Dış gebelik dediler bana 10 gün önce düşük iğnesi yaptılar
perşembe günü beta 1292 çıkmıştı
Dün benden bir parça düştü betam 5630 çıktı
bugün tekrar beta verdim 1292 ye düşmüş
bu işten bilen anlyan varmı betam düştü yükseldi şimdi tekrardan düştü o parçadan sonra