Merhaba anneler, 11 haftalık hamileyim, dün akşamdan beri belimde bi ağrı var özellikle de kuyruk sokumunun hemen üstündeki yer ağrıyor. İnternette bi kaç sitede düşük tehditi başlangıcı diye okudum biraz endişelendim açıkçası. var mı daha önce bu haftalarda bu ağrıyı yaşayanlar?