Demirkol Abmrl olabılır benimde kesem aşada bebek gözükmüyor ve damla damla kahverengi akıntım oluyor nekdarlık hamilesinz
Abmrl SeymaBrt uygulamada 7 diyo ama doktor bişe demiyomkese var ama düzensiz kese ve bir haft icinde düşer dedi ve düşsede düşmesede kontrole cagırdı
Demirkol Abmrl böyle bir garanti vermese tuhaf bence başka bir dr gidin cünkü biz 3+4’üz ve kese de sorun var düşer diye bir garanti vermedi fakst bize? Ki sizin kanamanız agrınız falan da yok
Abmrl Demirkol anlamadım bir hafta sonra baska doktora gidcem bakalım hani neylerde cok arasdırdım kesesi düzelen felan ilac veriyorlar ama bu ne ilac ne bişe
altintaslar Biz 6 haftalıkken bebek görürüz, kalp atışı duyarız diye bir heyecanla gittik. Doktorum kesemi beğenmedi. Sağlıksız bir gebelikse oluşmaz dedi. Yakından takip etmeliyiz dedi. Bebek gözükmedi. Cumartesi yeniden çağırdı 😞
Busragrbzz https://hizliresim.com/t0E4n0 arkadaşlat benim kesem böyle olmuş bana progestan fitil verdi bi hafta sonra tekrar cagırdı bebek oluşmuş bende bol bol dinlenin
Busragrbzz Abmrl canm herkesib kesesi aynı şekil olcak diye bi şey yok ben burada hilal ay şeklinde olan kişiler duydum sen kendini cok yorma bol bol dinlen doktorunu da degiştir bence
Plasebo-nosebo [url=https://hizliresim.com/paKaah][img]https://i.hizliresim.com/paKaah.jpg[/img][/url] arkadaşlar benım kesemde böyle olmuş bugün gittim. doktor kalp atışı duyamadı sağlıksız gebelik olabilir dedi. Yavaş büyüyor gibi dedi, şimdi alttan baksam net bişey söyleyemeyiz dedi bakmadı .haftaya tekrar gel alttan bakalım duruma göre karar veririz dedi.SAT a göre 8+2 yim.böyle durumlarda büyümenin hızlandığı oluyor mu ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Kürtajla mı sonuçlanır sizce gebeliğim ?😞
Abmrl Plasebo-nosebo haftaya tekrr gid hemen kürdaj olmaz ya ne kadar basite alıyo bu doktorlar hemen kürdaj burda bi komsumuz var hamile guzel herseyi ama aldırcak bizim savaşımız ayrı onların ki ayrı anlamadım bir umutla her hafta gidiyoz Allah sonumuzu hayra cıkarsın inş
Demirkol Plasebo-nosebo bence asla vajınal kontrol yaptırma cünkü kesede sorun yaşayan hamılelere vajınal kontrol kesinlikle tavsiye etmiyorum tutunmaya calışan bebeğin düşmesine bile sebep olabilir , ıkı günde bir kan testi yaptırılıp ordaki değerden takip ediliyor doktorunuzla bi detaylı konuşun bence
Plasebo-nosebo Abmrl Evet çok moralim bozuldu öyle deyince, ama net konuşamadı. İnşallah haftaya kalp atışlarını duyabilirim 🤲🏻 Sağol canım.