Mymother Kızlar kan sonucum 2.40 çıktı ama adetim nerdeyse iki hafta gecikti yükselen oldu mu böyle olup sağlık ocağındakiler ilaç kullanma biz genelde değer 0 olunca negatif diyoruz dediler
Mymother Tuuuuu yani doğrudur bekleyip görücez artık adet söktürücü kullanacaktm ama pazartesi tekrar edelim dediler